Direktsupport – Alltid kvalificerad support när det behövs
Med Direktkonsult som partner får du alltid hjälp och stöd när det behövs. Vår supportavdelning är bemannad alla vardagar och ger dig support via telefon, mail eller webb.

Hur kan vi hjälpa dig?
Logga in i vår helpdesk
Har du ett supportavtal med oss kan du logga in i vår helpdesk och få en lättare kontroll över dina ärenden.
Teamviewer
Med Teamviewers lösning för fjärråtkomst och fjärrsupport erbjuder vi en snabb och säker uppkoppling.
Om vår support
All vår supportpersonal är erfarna konsulter, vilket borgar för att du alltid får kvalificerad support. För supportarbetet använder vi oss av ett webbaserat ärendehanteringssystem för alla ärenden som även du som kund har tillgång till. Du har därmed alltid full insyn i hanteringen av dina inrapporterade ärenden och kan följa såväl pågående som avslutade ärenden.
Telefonsupport (031 – 93 97 22)
Öppettider
Helgfri Mån – Fre: 09:00 – 16:00
Lunchstängt: 12:00 – 13:00
Dag före röd dag stänger supporten kl 12. Julafton, nyårsafton och midsommarafton jämställs med röd dag.
Du kan alltid lägga in frågor och ärenden via vår supportwebb.
Status för Visma.net
Upplever du störningar i dina tjänster?
Här finner du status på alla tjänster i Visma.net