Direktsupport – Alltid kvalificerad support när det behövs

Med Direktkonsult som partner får du alltid hjälp och stöd när det behövs. Vår supportavdelning är bemannad alla vardagar och ger dig support via telefon, mail eller webb.

Kontakta supporten på Direktkonsult

Användarstyrda E-postmallar i Visma Business

Efterfrågad lösning med olika e-postmallar beroende på vilken användare som är inloggad.

AutoInvoice Detect Service för Visma Document Center

AutoInvoice erbjuder en tjänst som hjälper oss att stoppa inkommande xml fakturor som inte är…

Visma.net i mobilen – ERP systemet i fickan

Enkel access till Visma.net i ​mobilen Med Visma.net i mobilen får ni tillgång till ert…

Hur kan vi hjälpa dig?

Ikon Logga in i vår helpdesk

Logga in i vår helpdesk

Har du ett supportavtal med oss kan du logga in i vår helpdesk och få en lättare kontroll över dina ärenden.

Ikon Teamviewer

Teamviewer

Med Teamviewers lösning för fjärråtkomst och fjärrsupport erbjuder vi en snabb och säker uppkoppling.

Om vår support

All vår supportpersonal är erfarna konsulter, vilket borgar för att du alltid får kvalificerad support. För supportarbetet använder vi oss av ett webbaserat ärendehanteringssystem för alla ärenden som även du som kund har tillgång till. Du har därmed alltid full insyn i hanteringen av dina inrapporterade ärenden och kan följa såväl pågående som avslutade ärenden.

Telefonsupport (031 – 93 97 22)

Öppettider

Helgfri Mån – Fre: 09:00 – 16:00
Lunchstängt: 12:00 – 13:00

Dag före röd dag stänger supporten kl 12. Julafton, nyårsafton och midsommarafton jämställs med röd dag.
Du kan alltid lägga in frågor och ärenden via vår supportwebb.

Status för Visma.net

Upplever du störningar i dina tjänster?
Här finner du status på alla tjänster i Visma.net

Redo att förenkla ditt affärssystem?