Boka möte

Effektiv hantering av leverantörsfakturor

Boka möte

Visma Document Center Enterprise

Effektiv hantering av leverantörsfakturor. Med Visma DCE kan man skapa effektiva fakturaflöden genom organisationen så rätt personer konterar, attesterar och godkänner fakturorna. Visma DCE är webbaserat och ger er tillgång till fakturorna var ni än befinner er.

Se till att bli av med manuella rutiner och pappersfakturor som snurrar runt på företaget för godkänning. Välj ett system som är enkelt och säkert, sparar tid och administrativ börda.

Till Visma Document Center rekommenderar vi att man använder Visma Autoinvoice för att ta emot fakturorna elektroniskt. Lägg inte tid på att själv scanna in alla leverantörsfakturor, låt Visma Autoinvoice göra arbetet. Vi kan snabbt visa på tids- och kostnadsbesparingar ni kommer få.

 

30 års utveckling och erfarenhet ger oss unik kunskap, kompetens och är ett bevis på vår förmåga att förändra och förbättra oss. Vi är alltid i framkant av utvecklingen och den senaste teknologin.

Fördelar med Visma DCE

  • Anpassningsbart fakturaflöde, styr via belopp, rättigheter, projekt eller kostnadsställen. Skapa attestgrupper för att inte få flaskhalsar i systemet och att rätt faktura går till rätt person.
  • Du finner enkelt tidigare fakturor och hur de har registrerats. Du kommer även åt fakturorna direkt från Visma Business och kan se de i webbgränssnittet.
  • Det är enkelt i Visma DCE att lägga till meddelanden och sända fakturor till granskning eller annan attestant. Allt för att lösa de avvikande fakturorna.
  • Koppling till Visma Autoinvoice, få in alla fakturor elektroniskt.

Sluta lägga onödig tid på administration av fakturor, låt Visma DCE förenkla er vardag och spara tid.



Aktuellt